zondag 22 maart 2009

Zeg eens ..

Aaarrghht!
We dachten even 'Zeg eens Aaaa!' te gaan kijken maar dat hebben we niet lang volgehouden. Het was werkelijk tenenkrommend.
Eerst een overdreven patiënt die dokter van der Ploeg het hof probeert te maken. Dan herinner ik me nog Herman den Blijker die de keuken van Mien komt binnenstormen. De ADHD televisie die daarop volgt is te erg voor woorden. Ik vind Herman best leuk maar hier had de regisseur toch niet moeten zeggen: "Jongens en meisjes, ga jullie gang, maak er maar eens iets leuks van. Maakt niet uit hoe chaotisch!"
Ik kijk bijna nooit RTL4 dus weet ik niet of alles op die zender altijd zo overdreven is. Misschien dat de helft van Nederland het dus wel een leuk programma vond en dat ik dus mijn opinie van Nederland moet bijstellen? De kijk- en luistercijfers van gisteren zijn nog niet bekend dus ik weet het nu nog niet zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten