zaterdag 17 oktober 2009

Online korting

Voor het afwerken van de lassen in mijn brouwketels heb ik een nauwkeurig slijp apparaat nodig en daarvoor ben ik online gaan shoppen, daar is veel keuze en er zijn makkelijke kortingen mogelijk.

Een van mijn favoriete online winkels is Conrad, ik moet me daar altijd inhouden om niet door te klikken en nog van alles erbij te bestellen. Ze hebben zo ontzettend veel, maar ze zijn niet altijd de goedkoopste.

Gisteren is het redelijk gelukt om me in te houden, zie het bestel lijstje.
Op het lijstje staat ook een regel met korting:
bij veel webwinkels zie ik tijdens het afrekenen een mogelijkheid om een kortingsbon in te vullen. Ik kan me nooit inhouden om met de naam van die korting (bij Conrad 'waardebon') en de naam van de webwinkel te gaan zoeken. Gisteren wierp dat een keer zijn vruchten af, een korting van 7,5%. En geen verzendkosten als ik met Ideal betaal.

Enige nadeel is dat ik er nu mee aan de slag wil maar dat het apparaat maandag bezorgd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten