vrijdag 22 oktober 2010

Geld verdiend

Nou ja, niet echt verdiend.  Geld bespaard. 

Een paar maanden geleden had ik mijn fijne 10 jaar oude Dyson DC 05 al een keer open gemaakt om er een nieuw snoer in te monteren en de afgelopen week had hij kuren, hij kon niet meer aan en als hij aan was dan kon hij niet meer uit!  Vandaag wilde hij helemaal niet meer aan, de schakelaar kon ik een beetje heen en weer bewegen binnen in de stofzuiger, ik had hem misschien verkeerd gemonteerd toen ik hem de vorige keer weer in elkaar zette?

Op het moment dat ik in de elektronicawinkel stond en de nieuwe stofzuigers zag dacht ik bij mezelf: "Op zich doet de oude stofzuiger het nog, als ik het schakelaartje kortsluit doet hij het gewoon altijd als de stekker in het stopcontact zit."
Dus ik weer naar huis en de handleiding opgezocht waarop uitgelegd staat hoe de DC 05 uit elkaar gehaald moet worden.  Het schakelaartje viel helemaal uit elkaar en het lukte me uiteindelijk om hem weer werkend te krijgen.  En even later deed de schakelaar het weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten