zaterdag 18 oktober 2008

Sleutel kwijt

Vanmorgen kon ik mijn sleutel nergens vinden. De laatste keer dat ik hem gezien had zat hij aan de buitenkant in de voordeur, ik was al binnen maar het duurde nog een minuutje voordat mijn vrouw en dochter naar binnen zouden stappen en het was me te koud buiten om de deur open te laten staan. Mijn vrouw had de sleutel mee naar binnen genomen maar we konden hem dus nergens meer vinden.
Nu geef ik die kleine wel eens gekscherend de schuld als ik mijn eigen spullen weer eens een keer heb kwijt gemaakt maar nu vroeg ik ik haar zojuist: "Weet jij misschien waar papa's sleutel is?" Ze knikt en zegt: "In de bank!" en pakt mijn hand, neemt me mee naar de bank, klimt erop en wijst tussen de bank en de muur. Ik zie niets, schuif de bank een eindje van de muur en hoor het typische geluid van een vallende sleutel met een sleutelhanger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten