zaterdag 31 januari 2009

Rare percepties

De afgelopen week was erg druk, de baby die vooral 's nachts last had om weer in slaap te komen, en nu onze kleine meid die al 24 uur aan het nekken is. Maar we hebben toch twee merkwaardige observaties gedaan gisteren.
Gisternacht waren we om 3 uur bezig met de baby: voeden, kruikje maken, etc. Goed getimed begint onze kleine meid rond die tijd met miepen, bijna direct gevolgd door nekken. Grootste gedeelte nog in de w.c., gelukkig! Toch bed verschonen, pyjama verschonen, etc.
Terug in bed merken we naar elkaar op dat het eigenlijk een heel goede nacht was, vergeleken met de voorgaande nachten! De baby heeft ons namelijk langere stukken laten doorslapen en daar rust een mens zoveel beter van uit dan van af en toe een uurtje.

Wat mij ook nog opviel was dat ik snel door mijn boeken heen ga, terwijl ik dat niet verwacht had in deze hectische dagen. Er zijn veel momenten op de dag dat ik probeer weer in slaap te vallen, soms 's middags, vaak midden in de nacht. Voor het slapen gaan lees ik altijd een kwartiertje, effectief lees ik dus best veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten