dinsdag 3 november 2009

Dagaanbiedingen

Soms kost het geen enkele moeite om een aanbieding te laten staan..Een collega van mij bleek een mediacentre (apparaat naast de televisie die gedownloade films kan afspelen) bij iBood gekocht te hebben. Ibood? Dit blijkt een website te zijn die iedere dag een ander product in de aanbieding heeft. Elke dag staat er in mijn krant een advertentie van OneDayOnly met een product dat die dag bij hun besteld kan worden. Er zijn zelfs al geagregeerde sites waarop alle dagaanbiedingen onder elkaar staan. En op straat kom ik ze ook al tegen, op het Intertoys bord in de winkelstraat geven ze aan dat het playmobiel die dag met 10% korting gekocht kan worden, bijvoorbeeld.
Daar moet iedere dag toch wel iets op staan wat ik kan kopen?!

Wij hebben genoeg spullen en toch kijk ik iedere dag even of er iets tussen staat dat we zouden kunnen gebruiken. Maar voordat ik iets koop probeer ik mezelf de vraag te stellen: "Wordt ik er gelukkiger van?".
Tot nog toe heb ik er nog niets gekocht..

1 opmerking:

  1. Ik kijk nu al 2 jaar (krijg de email van ibood) en ik heb 1 keer wat gekocht. Ik kocht een media-switch in xbox360 stijl, omdat de kabels die er bij zaten (audio/video) al duurder waren dan wat er voor het hele apparaat gevraagd werd ;)
    Maar verder wordt ook ik er niet gelukkiger van ;o)

    BeantwoordenVerwijderen