zondag 1 november 2009

Grolsch Cheersch

Ik heb me door mijn lasser laten overhalen om de Cheersch te kopen om te kijken of die hervulbaar zijn en ik ben tot de ontdekking gekomen dat een 'Cheersch' in de koelkast best handig is. Tijdens het koken alvast even een glaasje tappen is wel erg lekker koken.

Er is op dit moment een leuke aanbieding, op grolsch.nl. In de shop is een apart hoekje ingericht voor de Cheersch. Daar vind je een starterspakket zoals aangegeven in het plaatje hier rechts. Dit wordt voor 30,= thuisbezorgt. Dat is wel duurder dan een krat bier maar het is ook wel iets specialer.

Nu wil ik nog de Cheersch flessen met Grolsch Weizen en de Dunkel Weizen in die flessen!

2 opmerkingen:

  1. Maar issie nou hervulbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij is hervulbaar maar ik ben er niet mee verder gegaan. Wat in hobbybrouwend Nederland wel gebeurd is een klein gat boren waardoor de fles schoongemaakt kan worden en weer gevuld kan worden. Daarna een M8 rvs moer erin draaien en daarna vrolijk tappen.
    Ikzelf ben voor de soda kegs gegaan, die zijn van rvs, er kan 18 liter in en er is een mogelijkheid om met schoonmaak gereedschap in het fust te komen waardoor deze beter schoongemaakt kan worden dan de Cheersch.

    BeantwoordenVerwijderen