maandag 22 maart 2010

Bel niet aan register?

Vandaag merkte ik tegen een collega op dat ik niet in het 'bel-me-niet register' sta en bijna nooit gebeld wordt.  Mijn collega was verbaasd, hij was wel geregistreerd en wordt wel gebeld.
Het moge duidelijk zijn, we hadden het over de consumentenbond die in navolging van het 'bel me niet register' ook een 'bel niet aan register' wil.  Is het niet tijd voor een 'stoor me niet register', 1 plek waar je jezelf kunt afmelden voor al die onzin? 

Ik denk niet dat ik er gebruik van ga maken, net als het bel-me-niet register.  Ik wordt zelden gebeld en als ik gebeld wordt is het mijn eigen schuld, bijvoorbeeld als ik mijn telefoonnummer heb opgegeven bij een 'gratis' abonnement wat ik daarna opgezegd heb wat dan weer gevolgd wordt door een aantal telefoontjes.  Eigenlijk lukt het altijd wel om duidelijk te maken dat ik er niet meer van gediend ben en dan houdt het ook op.  En de colporteurs aan de deur?  Het valt wel mee, ik denk dat ze overdag langs komen en dan zijn we niet thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten