donderdag 2 april 2009

Lastige bellers

Energie=Energie?  Lastig=Lastig!Heel lang heb ik geen last gehad van call-centre belletjes rond etenstijd, zoals: "Meneer, ik zie hier dat u nog steeds tandpasta gebruikt op uw tandenborstel. Ik heb nu namelijk iets totaal nieuws...". Ongeveer tien jaar geleden werd ik wel eens gebeld door een pensioen voorziening tot ik het juiste antwoord had gevonden: "Meneer, ik heb helemaal geen geld!". Ik hoorde nog wat gestommel aan de andere kant van de lijn: "Oh, maar dan behoort u niet tot de doelgroep...". Waarna ik ze nooit meer gehoord heb.

Maar sinds we onze 'ziel' moesten verkopen voor allerlei 'blije dozen' is mijn telefoonnummer toch aan het rouleren. Ik wordt regelmatig gebeld door tijdschriften die klinken als 'Kinderen' of ik geïnteresseerd ben in een verlenging van het abonnement en nu dus door Energie:direct. Of ik geïnteresseerd ben om minder te betalen. Nou, natuurlijk wel, dus ze rekende me voor hoeveel ik kon besparen maar ze aarzelde met de finale aanbieding. Blijkt dat ze me wel de bevestiging kan toesturen waarna ik zeven dagen de tijd heb om te annuleren!! Daar heb ik geen zin in!
Dat was kennelijk nog niet helemaal duidelijk want nu, 1 week later, werd ik weer gebeld omdat er kennelijk met mij was afgesproken om terug te bellen. Dat heb ik echt niet afgesproken! Maar ik heb wel wat bedenktijd gehad en kon ze nu dus wel vertellen dat hun handelswijze me totaal niet zint en dat ik dus nooit met ze in zee zal gaan. Hopelijk ben ik er weer even van verlost.

2 opmerkingen:

  1. Registreer je op:

    http://www.infofilter.nl

    Heeft bij mij ook geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Infofilter werkt voor circa vijf jaar.

    Nelis

    BeantwoordenVerwijderen