zondag 17 februari 2008

Ongeduldig

In de fietsenwinkel vertelde de verkoper dat er wel een nadeel aan de fiets zat waar ik mijn oog op had laten vallen: een levertijd van wel drie weken. Nu had ik al jaren op een brik rondgereden en nu vond ik dat daar nog wel een paar weken bij konden.
Maar een paar dagen later merkte ik dat er wel iets begon te kriebelen, zeker als ik op mijn oude barrel op stap ging naar de supermarkt. Na de drie weken werd ik behoorlijk ongeduldig, zouden ze mijn telefoon nummer wel goed hebben opgeschreven? Ik ben er dus langs gegaan en heb gehoord dat het nog wel iets langer kan duren dan drie weken! Meuh. Nu is het ondertussen al vier weken en kijk ik er iets anders tegenaan, ik heb het meer losgelaten al zit ik wel bij mezelf te denken: "Misschien komt hij deze week?"

1 opmerking: