zaterdag 15 maart 2008

Daar gaat ie weer

We gaan het nog een keer proberen, we moeten die 2de auto toch een keer kwijt! Vanmiddag heb ik hem opgehaald onder de carport bij mijn schoonouders vandaan. Eerst de achterband opgepompt die was zacht geworden afgelopen winter. En toen had ie ook nog moeite met starten! Even geduwd en toen draaide hij weer als een zonnetje. Door de wasstraat gehaald en thuis gekomen de advertentie op marktplaats gezet.

Wat is het moeilijk om een tweede hands auto te verkopen! De vraagprijs zou afgeleid kunnen worden van de anwb prijzen lijst maar die slaat als k op d! Werkelijk waar, ik snap niet wie een auto voor die prijs kwijt raakt, ik in ieder geval niet. Vorig jaar heb ik het geprobeerd en als ik behoorlijk was gezakt in prijs dan was er wel interesse maar die bleef altijd op afstand.
Ik denk dat ik blij mag zijn als ik hem voor 2 ruggen minder kwijt kan.

2 opmerkingen:

  1. toch koop IK persoonlijk 't liefst een auto van een particulier dan van een handelaar, hoop dat 't jullie lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het lijkt te gaan lukken. Ik heb nu meer reacties dan de vorige keren, ben ook iets lager gaan zitten met mijn openings bod. (hou mijn vingers gekruist)

    BeantwoordenVerwijderen