woensdag 12 maart 2008

Tweede hands boeken

Waar ik heel enthousiast over ben is de site boekwinkeltjes.nl . Het is me nu al drie keer overkomen dat ik een boek zoek, het nergens kan vinden maar wel direct op deze site. Op deze site kan iedereen een internet boekwinkel beginnen en veel antiquariaten lijken dat te hebben gedaan. Via deze site kan ik dus in veel antiquariaten in Nederland op zoek gaan naar een boek zonder dat ik er zelf langs hoef!
Een boek dat ik ooit uitgeleend had en waar ik jaren naar gezocht had (Jon Krakauer, 'De wildernis in') had ik nu gevonden en een paar dagen later in handen! Robert Holdstock, Mythago Woud wou ik door mijn vrouw laten lezen maar ik heb alleen de Engelse versie en zij leest makkelijker in het Nederlands. Ook in een paar dagen geregeld terwijl ik er al tijden naar aan het zoeken was.
Super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten