zondag 2 maart 2008

Respect voor ikea

Ik had vorige week geschreven over het vervangen van onze koelkast. Vandaag heb ik een aanvang genomen met het ombouwen van de oude inbouw kast, waar de koelkast in gestaan heeft, er moet een apotheker kast in komen.
Ik heb een setje laden gekocht bij de Ikea en ben aan het boren geslagen, we hebben namelijk geen Ikea keuken en ik moet dus gaatjes maken voor de lade geleider en voor de bevestiging van de lades aan het frontje.
En het ging wat moeizaam, ik heb best wel wat gaatjes teveel geboord om de geleider toch net iets anders te plaatsen. Uiteindelijk is het gelukt om 2 laden te plaatsen icm met een front paneel dus het begint ergens op te lijken! Maar het heeft wel flink wat moeite en af en toe wat zware woorden gekost. Behoorlijk knap zoals Ikea dan alles voorbewerkt heeft met al haar meubels zodat we niet meer hoeven te boren als we thuis gekomen zijn. (en dat ik me achter mijn oor moet krabben als ik een schroefje over heb, dan heb ik vast iets niet goed gedaan!)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het knap, dat je iets over hebt. Bij Ikea is het bij mij toch al een paar keer gebeurd dat ik terug moest, omdat ik juist tekort had.
    Moet wel zeggen dat ze dan nooit moeilijk doen en je zo meegeven wat je nodig hebt.
    Gelukkig is de Ikea bij mij om de hoek, dus kost het niet al te veel tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oi, goed idee! We hebben ook zo'n inbouwgeval, maar de rest van de keukenkastjes zit al volgestouwd, dus we kunnen best wat meer ruimte gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen