woensdag 16 april 2008

E-mail antwoorden

Ik heb de laatste tijd wel eens e-mail toegestuurd gekregen die in de spam box belande waardoor een kleine spraakverwarring ontstond. Andersom gebeurd het ook regelmatig dat mijn e-mail bij anderen als spam behandeld wordt of zelfs nooit aankomt!
Dat is op zich al lastig genoeg maar tegenwoordig merk ik dat veel mensen niet zo vaak meer reageren op mijn e-mail!? Ik stuur een berichtje ("Foto's afgelopen weekend staan online", "Hier een overzicht van de offertes", oid) waarvan ik me na een paar dagen afvraag of het wel aangekomen is. Lang niet altijd vraagt een e-mail per se om een antwoord maar ik blijf toch met een onzeker gevoel achter. Zou hij aangekomen zijn?

Ligt het misschien aan mij? Verveel ik mensen met mijn berichten? Of verwacht ik te veel? ik heb gewoon het gevoel dat het niet antwoorden van e-mail vaker voorkomt dan vroeger.
Oja, eerlijk gezegd overkomt het mij ook wel eens dat een e-mail in mijn inbox blijft staan terwijl ik er nog een antwoord op had willen schrijven. Dat terwijl antwoorden voor mij maar een kleine moeite is.

1 opmerking:

  1. Gelukkig ben ik niet de enige waar dit dus blijkt te gebeuren.
    Ik krijg niet altijd antwoord als ik dat hoop te krijgen, maar helaas maak ik mij zelf er soms ook schuldig aan. :-(
    Soms stapelt er zich teveel op in de drukte van de week.

    Oh ja, ik zal ook gelijk nog even op jouw knutsel link te reageren ;-) Ziet er leuk uit. Wie weet ga ik het wel een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen