zondag 20 april 2008

Gamellen

Waar ik het maar druk mee kan hebben.
Afgelopen vrijdag ben ik uit mijn werk vandaan op en neer naar Geldrop heen en weer geweest, naar een autosloperij waar ik de eerste essentiële onderdelen voor mijn bier brouw installatie heb gekocht. En direct ook voor 2 mede brouwers uit Wageningen, de brouw ketels:
De wagen was helemaal afgeladen vol. De man van de auto sloop zou mij wel even helpen met inladen, en toen hij de poort open deed en mijn auto zag stond hij een beetje vertwijfeld te kijken: "Ze zeggen wel dat de Skoda rijder slim is, en volg de Skoda rijder enzo, maar ik twijfel toch een beetje" mompelde hij.
Anyhow, we gingen toch met goede moed aan de slag en in eerste instantie lukte het niet, maar na wat heen en weer geschuif kon de achterklep toch dicht en kon de 8ste gamel op de voorstoel. In eerste instantie had ik gezegd dat het wel leuk zou zijn als er nog iemand uit Wageningen mee zou rijden naar Geldrop maar achteraf hadden we dan toch een probleem voor de terugweg gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten