vrijdag 21 november 2008

Verrast

De laatste tijd luister ik bij gebrek aan luisterboeken veel naar podcasts over bierbrouwen en daar heb ik betere oordopjes voor nodig. De oordopjes die ik nu heb schermen het omgeving geluid niet ver genoeg af zodat ik het geluid best hard moet zetten in de auto of op de fiets. Ik had al even online gekeken, maar ik wist niet goed wat ik moest hebben. Dus maar een Dixons in gelopen. Het was op een drukke middag, veel klanten in de winkel, 3 verkopers achter de balie, aansluiten in de rij. Uiteindelijk was ik bijna aan de beurt en het zag er naar uit dat de verkoper die vrij zou komen een verkoopster was, behoorlijk wat dikker. Ik had er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in en hoopte dat een van de jongens eerder klaar zou zijn met hun klant. Het mocht niet zo wezen.
Maar het meest verrassende gebeurde, ze bleek heel veel kennis van de te verkopen waar te hebben en ik denk dat ze me net zo goed of misschien zelfs wel beter heeft geholpen dan een van beide jongens.
Ik heb in ieder geval erg veel plezier van de oordopjes, scheelt enorm veel.

Edit: mijn vooroordeel werd ook in de hand gewerkt door haar overkomen met de klant die voor me was, niet heel erg doortastend, beetje langzaam. Misschien was die klant wel langzaam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten