dinsdag 2 december 2008

Reclame

Wij zijn (voor 5,73 per een jaar) lid geworden van Llink. Zoals je misschien gemerkt hebt op televisie zijn een aantal kleinere omroepen hard bezig om nieuwe leden te werven zodat ze in het omroepbestel blijven of opgenomen gaan worden. Mijn oogappel is Llink, een omroep die op veel gebieden haar bijdrage wil leveren aan een milieu bewuste en eerlijke wereld.

Het leukste programma van dit moment vind ik '3 op reis', een reisprogramma met oog voor leuke details maar met iets te weinig tijd. Ik herinner me ook een programma waar ze bij bekende Nederlanders op bezoek gingen om te kijken hoe 'groen' die zijn, of waar mensen een opdracht krijgen om een feestje te geven met enkel lokaal geteelde en gemaakt producten (uit een straal van 10km rondom de woonplaats). Eigenlijk niet heel schokkend, deze programma's maar ik vind het toch leuk en goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten