vrijdag 10 april 2009

Lente is hier!

Na temperaturen als vandaag kon zo'n post natuurlijk niet uitblijven. Vandaag hebben we het terrasje van de Vlaam weer eens bezocht en hebben we daarna de mooie bloeiende bomen en struiken in het arboretum Belmonte bewonderd.

Nadat we daar een bankje gevonden hadden en mijn vrouw de kleinste aan het voeden was liep ik met onze kleine meid terug naar de ingang, waar we een ijsco-car hadden zien staan. Ze wist al precies wat ze wilde hebben, een roze ijsje! Bij de ingang aangekomen waren we nog net op tijd om de car in de verte te zien wegrijden! De tranen waren niet meer te stoppen. Een vrouw van oma leeftijd keek me vragend aan en ik vertelde dat we de ijsco-car hadden zien wegrijden en ze gaf aan dat haar man misschien nog een pepermuntje had, maar die schudde al nee: "ik heb jou net de laatste gegeven!" Gelukkig had mijn kleine meid dit allemaal niet in de gaten want anders had ze misschien nog harder gehuild!

1 opmerking:

  1. lente, ijsjes?? Hier sneeuwde het gewoon nog eergister (6 cm) en ze beloven steeds mooi weer, maar het is gewoon nog koud.

    BeantwoordenVerwijderen