maandag 7 september 2009

Biologisch vs Legkippen

Onderstaand zag ik gister bij de Albert Heijn, wat een verschil tussen een bio kip en legkip qua prijs zeg.

Toen ik de klantenservice belde om te vragen hoe het zo'n groot verschil kan zijn, werd ik 5 minuten in de wacht gezet en kreeg ik vervolgens een standaard praatje over dat bio kippen beter behandeld worden..
€ 8,96!! Ik moet zeggen, 't wordt me wel heel moeilijk gemaakt zo om voor bio te kiezen. Dan maak ik liever geld over naar St. Wakker Dier, misschien dat ik dat maar ga doen.

1 opmerking:

  1. Wij kopen altijd biologische kip bij AH, maar nooit voor die prijs. Ik betaal ongeveer 5 euro, soms 4half, voor twee kipfilets. We gebruiken altijd één zoń lapje voor de rijstmaaltijd, de ander gaat in de vriezer voor de volgende keer. Ik vind 8,96 wel héél veel dus, inderdaad, M

    BeantwoordenVerwijderen