dinsdag 15 september 2009

Wel cruisecontrol

Belgische signalering om de cruise control uit te schakelen bij slecht weerOver ruim een week wordt mijn nieuwe auto geleverd en ik moet zeggen dat ik er wel naar uitzie. (en dat had ik niet gedacht, het is maar een auto..)

Vorige week dacht ik nog een e-mail naar de garage te sturen over de cruisecontrol. Die optie zag ik tijdens het bestellen alleen bij de duurdere uitvoering en de verkoper kon me ook niet vertellen dat het wel mogelijk was.
Ik kon me achteraf niet voorstellen dat het op zo'n auto, die 'goed is voor het milieu' niet, geen optie zou zijn. En wat schetst mijn verbazing, cruisecontrol is wel een optie en gaat toch gemonteerd worden op mijn Prius Comfort Edition. En daar ben ik best blij mee want de cruisecontrol gebruik ik toch wel vaak.

Ik blijf er overigens bij dat cruise control voor een energiezuinige auto in de standaard uitrusting zou moeten zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten