zondag 16 mei 2010

Brak...

... en niet van te veel gedronken.
Afgelopen week waren onze kids ziek en dit weekend waren wij aan de beurt.  Ik voel me nu alsof ik vandaag een bos geveld heb en het hout direct ook in blokjes gezaagd en gehakt heb :(  Koud en rillerig het ene moment en zweterig en klam het andere.  No good.

Oja, ik heb wel iets gedaan.  Ik heb me ingeschreven voor het Open Nederlands Kampioenschap voor amateur bierbrouwers, drie van mijn bieren gaan meedoen als het goed is.  Twee heb ik op het laatste moment ingeschreven.  De volgende biertjes:
  1. Bruine biertje
  2. Extra Special Bitter, als Britse Pale Ale
  3. Weizen (Gandalf voor volgers)

2 opmerkingen:

  1. Ik mag dan wel jarig geweest zijn, maar ook ik heb om deze rede niet teveel gedronken.
    Alleen was ik blij dat ik van zaterdag op zondagnacht nog net op tijd de wokpan en later het toilet kon halen.
    Ik was even bang dat het misschien aan mijn kookkunsten had gelegen, maar ik was de enige.
    Als ik dit zo lees zal er wel iets in de lucht zitten dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben trouwens benieuwd naar biertjes die je hebt ingechreven voor het ONK!

    BeantwoordenVerwijderen