dinsdag 11 mei 2010

Vervelen

Ik kan er niet goed tegen als ik me verveel, of als ik niets te doen heb.  Het gebeurd tegenwoordig wel eens dat we lekker de rust op zoeken, picknicken in het bos bijvoorbeeld.  En dan gaan mijn handen toch jeuken, vorig jaar ben ik begonnen met houtsnijden.  Bijvoorbeeld een lepeltje uit een boomtak.
Afgelopen oud en nieuw was ik daar weer even fanatiek mee en was ik begonnen om een mok uit een blok hout te snijden, daarvoor heb ik een aantal mesjes en een zaagje gekocht.  Dat scherpe gereedschap zat echter in een paar plastic zakjes in mijn schoudertas en dat is niet handig.  Er lag al een tijdje een lap stof op een plank om een etui te gaan maken waar het gereedschap in gerold kan worden en afgelopen zondag heb ik dat eindelijk afgemaakt .
Aan de binnenkant van een aantal vakjes heb ik een stukje vilt gestikt zodat de scherpe messen niet meteen door de stof heen gaan komen.  Ik hoop dat het een tijdje meegaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten