zaterdag 29 mei 2010

Ik wou dat het 10 juni was...

... dan waren gisteren de verkiezingen geweest. 
Vandaag liepen we over de markt en daar stonden de politieke partijen allemaal gebroederlijk naast elkaar met een kraampje.  Ze deden best gezellig tegenover elkaar, heel anders dan dat ik soms in de krant lees.


We zijn toch maar langs de kraampjes gelopen, het schijnt dat er echt iets te kiezen is maar ik weet echt niet waar ik op moet stemmen.  Ik ben klaar met het gegraai, banken die elke keer miljarden nodig hebben.  De JSF, die zo'n bodemloze put is.  Zuid Europa waar steeds meer geld heen gaat.  Heel veel duidelijkheid heb ik nog niet.
Van de SP kregen we een voorleesboekje, over kiezen in het algemeen.  Vanavond eens aan de kleine meid voorlezen, ons is beloofd dat het niet moralistisch is en zo ziet het er op het eerste gezicht ook niet uit.  Maar of ik daarna weet wat ik moet kiezen?

Nu ik erover nadenk.  Als ik wil doorspoelen naar 10 juni kan ik misschien beter nog een paar weken verder doorspoelen, want ik heb ook geen zin in die formatie perikelen.

1 opmerking:

  1. Geen schuurspons in de vorm van een tomaat van de SP gekregen om alles mee weg te poetsen?

    BeantwoordenVerwijderen