donderdag 10 juli 2008

Gerucht

Mijn fietskratje, hier bij uitzondering leeg.Tijdens een bbq afgelopen weekend met de buren bracht een van onze buurvrouwen het gerucht in de wereld dat ik mijn fiets, met kratje, als winkelwagentje gebruik in de lokale c1000. Een van onze buurmannen leek erin te trappen!

Nou wil ik hier duidelijk maken dat het slechts een gerucht is maar dat het natuurlijk wel heel stoer zou zijn als dat zou kunnen!

Het kratje is na de fietstassen wel de beste toevoeging van een fiets. Ik mik alles erin (hij is best groot) en ik heb hem nog niet vol gehad. Het zou super zijn als ik niet meer naar de kassa hoef te lopen om een mandje op te halen maar gewoon fietsend door de winkel kan gaan en links en rechts de spullen uit het schap kan graaien om voorin het kratje te mikken. Ik voorzie wel een paar aanpassingen aan de winkel maar 'onze' c1000 is volgens mij wel ruim genoeg, ik zie mogelijkheden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten