zaterdag 26 juli 2008

Heerlijke combinatie

In de stad aangekomen blijken alle winkels al dicht en de markt al opgeruimd, een regenbui heeft een stip einde gemaakt aan de zaterdagmiddag. Geen visje voor onze kleine meid.

De Vlaam is dicht ivm vakantie maar de Zaaier is open en daar vinden we een droog plekje onder een grote Weihenstephaner parasol. We bestellen wat te drinken, een lekkere Maredsous 6 voor mij, heerlijk na een dag zwoegen (2x naar ikea heen en weer, eerste keer om een kast uit te zoeken en wat de onoverkomelijke andere spullen te verzamelen, de tweede keer om de kast met mijn pa op te halen, 's middags al een gedeelte van de kast in elkaar gezet). Tegelijkertijd met de drankjes loop ik naar Vreemde streken waar ze een lekkere lasagne en een pizza in de aanbieding hebben. Deze worden even later bij ons op het terras bezorgt, als ik ondertussen aan mijn tweede drankje zit, een cider (Douglas celtic cider?) van de tap. Lekker fris en droog, een hele lichte geur en een zachte smaak. Ik begin deze smaak toch ook te waarderen.
De pizza en lasagne smaken heerlijk en onze kleine meid laat zich de stukjes pizza ook heerlijk smaken.
Lekker afsluiting van deze dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten