vrijdag 20 februari 2009

Rustig..

.. of druk? Ik had het druk en hier was het rustig.

Afgelopen week is er een grote dakkapel bij ons op zolder geplaatst en ook een bij onze buren. Twee dagen bouwvakkers over de vloer. Snel-snel moest ik de lucht af- en aanvoer van de cv-ketel weer aansluiten want die dakdoorvoer was verplaatst terwijl het bouwbedrijf geen installatiebedrijf is en dus geen garantie op die aansluitingen kan geven. Zucht. Daar maken ze zich wel weer makkelijk vanaf.
Het is wel een mooie dakkapel geworden, maar er kleeft nog wel wat werk aan. Rondom de dakkapel moet het dak opnieuw geïsoleerd worden en dat gaan mijn buurman en ik morgen doen. Op zich wel prettig dat we het samen gaan doen: hij is wel handig maar heeft niet zo vaak geklust en ik kan er altijd wel een extra handje bij gebruiken al probeer ik het altijd eerst alleen. Nu hoef ik het dus niet alleen te proberen.
Als mijn buurman niet ook een half geïsoleerd dak zou hebben had ik komend weekend niet zoveel zin gehad om aan de slag te gaan, dus het motiveert ook nog.

1 opmerking:

  1. een fijn stuk om te lezen,
    en het is wel erg handig om een buurman te hebben met wie je zoiets samen kunt doen,

    kijk ook eens op: www.plaatseendakkapel.nl

    BeantwoordenVerwijderen