donderdag 21 mei 2009

Open diepvriesdeur

Het gebeurd ons regelmatig dat de deur van de diepvries een tijd open staat, hij valt niet altijd even makkelijk dicht, als een lade bv niet goed aangeschoven zit. Afgelopen weekend hadden we onze koelkast ontdooit en de volgende ochtend bleek de deur weer op een minimaal kiertje open te hebben gestaan. Weer een laag ijs erin. Ik heb er genoeg van.
Gisteren was ik in een elektronica winkel (waar ze componenten verkopen, dus niet een Expert of een BCC) op zoek naar een soort van alarm. Als de deur van de koelkast open staat klinkt er een zoemer totdat de deur weer netjes gesloten is. De jongen daar wist precies wat ik nodig had, een verklikker, het was alleen uitverkocht. Over een week wordt ik gebeld dat ik het onderdeel kan ophalen! Ik ben benieuwd. Ik was al een beetje bang dat ik zelf aan het sleutelen moest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten