zaterdag 30 mei 2009

Waterbalet

Op zich leuk met dit weer maar niet als het per ongeluk gaat en op zolder is. Ik ben de laatste paar weken weken druk aan het klussen op zolder, een hokje aan het bouwen rondom de c.v. ketel nu we die ruimte kunnen gaan gebruiken.
De wasmachine had ik verplaatst, inclusief aansluitingen, maar hij moest nog even van zijn plek om het zeil eronder vandaan te halen, dat moest naar de stort. Ik was echter vergeten de machine los te maken van de kraan en terwijl ik hem wegsleep breekt de verbinding aan de wasmachine af en spuit het water in het rond. Gelukkig zat er een kraan op de muur die goed werkt.

En nieuwe verbinding blijkt nergens te koop, enkel een nieuwe slang à 10 euro bij de bouwmarkt. De daar verkochte wartels (3/4") passen niet op de wasmachine. Vandaag waren we bij de tweedehands winkel Emmaus en daar hadden ze deze slangen ook liggen, 1 euro. Als mijn dag verpest was geweest dan werd ie daardoor goedgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten