zondag 28 juni 2009

Leaseauto uitzoeken

Een nieuwe leaseauto uitzoeken is denk ik niet zo leuk als gewone auto uitzoeken. Want ik mag graag iets terugkrijgen voor mijn keuze, bv dakdragers, maar als ik zeg dat het een leaseauto wordt dan is bijna niets meer mogelijk. Dan is het standaard antwoord: "We geven onze korting al aan de leasemaatschappij." Nu kan het natuurlijk ook aan het merk liggen, Toyota staat er nu eenmaal niet om bekend vrijgevig te zijn. Daarnaast is de Prius een zeer goedlopend model waarvoor ik snel moet beslissen wil ik hem überhaupt in september geleverd kunnen krijgen.
Voor mij voelt het in ieder geval alsof ik met lege handen naar huis ga.

1 opmerking:

  1. Mijn lease auto komt van de Seat. Klinkt gek maar wordt daar enorm goed geholpen zonder dat er verkeerd aan de auto wordt gesleuteld.

    BeantwoordenVerwijderen