vrijdag 21 augustus 2009

Knooppunten vakantie

Richtingen op knooppuntDe knooppunten route is best een succes geworden! De route is heel goed aangegeven, de knooppunten worden van te voren aangekondigd zodat je alvast het nummer van het volgende knooppunt kunt opzoeken. Vaak fietspaden ipv grote wegen. Als een route gedeelte minder goed begaanbaar is dan staat dat aangegeven, en staan er een paar alternatieve knooppunten genoemd. Een heel aantal mensen was met een waslijstje van knooppunten aan het fietsen, een kaartje op het stuur met de nummers van die dag in chronologische volgorde. Ik vond het wel erg handig dat ik de route uitgeprint had, ik kon dan goed een alternatieve route plannen als we door een dorpje wilden gaan of een drukke weg wilden vermijden.

De vakantie was ook een succes, lekker actief met de kids op stap. Bij het eerste overnachtingsadres werd ik in het engels aangesproken, doet het bij mij altijd goed, voel ik me in Mooie routeshet buitenland. Het was een plekje boven een bagelshop in de binnenstad van Nijmegen, heel gezellig, lekker ontbijt. Nijmegen heeft toch wel een knusse binnenstad.
De dag daarna naar Loenen geweest en voordat we naar het hotel gingen even langs de watervalletjes daar geweest. Dat vond onze kleine wel heel leuk, lekker spatteren. Het water was wel heel koud! Het hotel had een grote trampoline in een weiland staan, dat vonden de kleintjes wel erg leuk. De kleinste lekker liggen en wiegen en de meid er omheen springen!

Voordat we naar ons volgende adres afreisden zijn we nog even kort langs een Oom van Renske gereden in Laag Soeren. Daarna was Apeldoorn ons volgende adres waar de eigenaren van het hotel 2 kleine meiden hadden rond de leeftijd van onze kleine meid. Dat was een direct succes voor alledrie. Het hotel had ik mede uitgekozen door de foto op de contact pagina, twee trotse eigenaren die persoonlijk hun best doen voor hun gasten.
Na een zinderend dagje in de Koning Julianatoren zijn we weer naar ons huisje gereden.

Lekkere lunchUiteindelijk hebben we best nog veel omgereden en hebben we twee dagen van meer dan 60 km gehad. De kids hebben zich geweldig gedragen en vonden het volgens mij erg leuk. De kleinste kon heerlijk slapen in de fietskar en de kleine meid heeft honderd-uit gekeken en gekletst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten