dinsdag 7 juli 2009

Fatsoenlijk

Ik heb een laptop adapter te koop op marktplaats en heb na 2 maanden eindelijk een serieuze reactie. Van iemand die ten minste af en toe terug mailt, in gebroken Nederlands:
"dag stuor je adris ik koom morgen om 19 .00"
In eerste instantie was dat goed en dat had ik laten weten, geen reactie. Later kwam het toch ongelukkig uit en verstuurde ik een bericht om het twee dagen te verzetten, geen bericht terug. Op de eerste afspraak, die ik verzet had, was hij in ieder geval niet langs geweest.

Ondertussen krijg ik een bericht van iemand anders, in netjes Nederlands, dat hij hem voor de vraagprijs wil hebben, dat is 2,50 meer dan dat ik er via de eerste reactie voor krijg. Ik heb overwogen om de eerste persoon een e-mail te sturen dat het niet doorgaat, maar ik wacht het toch even af of hij komt opdagen.

3 opmerkingen:

  1. "dag stuor je adris ik koom morgen om 19 .00"


    hahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en zó fatsoenlijk ben ik echt no-way, dusseh respect

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, hij is dus niet komen opdagen en is dus toch voor de hogere prijs verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen