zondag 19 juli 2009

Leuke zondag

Vandaag hebben we een leuke zondag gehad!

We zijn eerst naar Madurodam geweest, daar hebben we rondgelopen en een broodje knakworst gegeten.
Laatste keer dat ik er zelf ben geweest, was ik ongeveer 5, ik moet zeggen, alles ziet er een stuk kleiner uit dan in m'n herinnering!
Maar wel erg leuk weer om te zien allemaal.

Daarna zijn we naar Panorama Mesdag geweest Hendrik Willem Mesdag uit 1881, wat een 360 graden schilderij is van Den Haag/Scheveningen van die tijd.
Je loopt in het museum, dan ga je een wenteltrappetje omhoog en je komt in een ronde ruimte uit met alleen maar dat schilderij om je heen, dus je waant jezelf ineens in de 19e eeuw met de duinen om je heen. Bijzonder indrukwekkend!

Toen besloten we, omdat we vandaag een maand getrouwd zijn uit eten te gaan en nou zit er vlak bij ons huis toevallig het beste Japanse restaurant van Utrecht, dus we zijn daar heen gegaan.
DRIE uur later kwamen we weer naar buiten, wat een zaligheid zeg. Ik had er geen idee van hoe het zou zijn, maar dit was toch wel de leukste/lekkerste/verrassendste combinatie die ik in lange tijd heb gehad. Het eten was erg lekker, het is gezellig aan zo'n bakplaat met andere mensen, lekkere Pinot Noir gehad!

En nu op naar de nieuwe werkweek, ben bijna even vergeten hoe dat ook al weer gaat, werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten