zaterdag 23 augustus 2008

Geld terug voor vista licentie!

Afgelopen weekend heb ik de Vista cd, Works cd en licentie sticker terug gestuurd naar Dell en vandaag kreeg ik bevestiging van Dell dat ik 83,30 euro terug krijg!
Dat is toch wel een leuke deal geworden: 617,61 - 83,30 = 534,31 euro (incl. btw), voor de volgende configuratie:
  • Core™2 Duo Processor T5870 (2,00 GHz)
  • 3 Gb 667 MHz DDR2
  • 256 MB NVIDIA® GeForce™ 8400M GS grafische kaart
  • 250 GB harde schijf
  • 15,4-inch WXGA+-breedbeeldscherm (1.440 x 900) met niet-schitterende coating
Ik krijg wel zin om ook zo'n apparaat te bestellen. Zo lekker snel en zo'n mooi niet reflecterend scherm!

Edit: ik ben nog vergeten aan te geven dat Dell geen support geeft op de geïnstalleerde Ubuntu. Dat is niet erg, ik heb nog nooit gebruik gemaakt van software support, en mijn familie ook niet, die klopt bij mij aan. Verder geeft Dell aan dat de hardware ondersteuning niet vervalt maar wel beperkter kan zijn omdat sommige diagnostische software windows programma's zijn en die dus niet meer op deze laptop kunnen draaien.

1 opmerking:

  1. Leuk te lezen hoe het gegaan is allemaal, het bestellen en installeren van de laptop. Wist niet dat je zelf het ook een fijne laptop vindt! Hij is ook echt heel fijn. Een rustig beeld, niet zo overdonderend, de letters zijn duidelijk, hoe zeg ik het, scherp, maar toch kalm, de ogen hoeven niet veel inspanning te leveren om te kunnen lezen, heel prettig en heel blij mee.
    M

    BeantwoordenVerwijderen