zondag 3 augustus 2008

Weekend

Een allegaartje.
  • Een vegetarische bbq is best leuk en gezellig. We hadden hambo's gemaakt van aubergine, ui, linzen, broodkruim en tijm. Gisteren was de tijm wat aanwezig, vandaag al een stuk minder. Gisteren daarbij gevulde paprika gemaakt en vandaag gevulde courgette: een vulling van noten, ui, ei, broodkruim en peterselie, salie en tijm. Gisteren veel bier en vandaag een fles rose.
    Het was lang geleden dat we samen een middag in de keuken hadden gestaan, maar het is best bevallen en dat gaan we wel vaker doen.
  • Mijn bier wordt lekker gevonden! Het is nu ruim 40 dagen oud en ondertussen hebben meerdere mensen er nu van geproefd, geen bier kenners maar meer bier consumenten. Ik ben in ieder geval heel blij met dat resultaat en ben nieuwsgierig wat de jongens van het WHO ervan vinden.
  • Afgelopen woensdag heb ik weer eens ham voor op brood meegenomen van onze biologische slager, wat is dat lekker. Ze roken dat daar zelf.
    Thuisgekomen heb ik een plakje gesnoept en ik had het hele pakje wel kunnen opvreten.
  • Het einde van het klussen op het nieuwe kamertje van onze kleine komt nu in zicht. Een laatste probleem heb ik vrijdag in de auto in gedachten opgelost: het ophangen van de kastdeuren. Afgelopen week kwam ik er niet uit, de laatste deur hing scheef en ik kreeg hem niet recht, de zijkanten waterpas zetten werkte niet, het bleek averechts te werken. Nu ik de andere kant heb opgehoogd staat ie perfect. Nu nog lampjes ophangen, een stekkerdoos monteren (omdat het bedje voor het stopcontact staat), een sier-klamboe met bloemetjes ophalen en dan nog een echt dekbed met leuke dekbed overtrekken en dan kan ze er slapen.
  • Dit puzzel spel was ik bijna vergeten, gevonden via Stumble!
    MAKOS Verschuif een rij tot je 3 blokjes naast elkaar hebt.
Volgende keer weer meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten