zondag 31 augustus 2008

Druk

Afgelopen week zijn we best druk geweest met ons kleine gezinnetje.
  • op mijn werk een soort toelatingsexamen gedaan voor een leergang waar ik de komende jaren wel een avond per week mee zoet zal zijn.
  • ik ben bezig een lamp te maken voor de kleine, een wolkje gefiguurzaagd, gaatjes erin, ledjes daarin. Ik zal binnenkort wel een uitgebreid verslag hier neerzetten.
  • we gaan over een paar weken nog een weekje weg, naar Nice, ik probeerde mijn trein kaartjes online te boeken (alles is toch via internet te bestellen tegenwoordig?) maar dat is me niet gelukt!! In lichte paniek ben ik maar op zoek gegaan naar een NS loket-internationaal en Arnhem was het dichtst bij, en open tot 21:45 uur. In de trein gesprongen om 20:20 en daar vriendelijk geholpen en met de benodigde kaartjes zat ik om half tien weer in de trein naar huis.
  • Onze kleine heeft er een nichtje bij waar we wat bezoeken aan gebracht hebben. Een schatje!
  • Gisteren mijn verjaardag gevierd met familie en vandaag met vrienden. Beetje druk gehad met voorbereiden al gaan we geen gekke dingen doen. Gisteren gepicknicked in de uiterwaarden en met mijn kleine dochtertje 'gezwommen' in de Nederrijn. Schitterend.
Een beetje weinig tijd dus om leuke dingen hier te schrijven maar dat komt wel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten